Alla inlägg den 28 februari 2010

Av sadgirl - 28 februari 2010 13:00

Ännu en dag av tankar och funderingar. Vad gör man med sitt liv? Vad är igentligen meningen? Just nu står livet still, står och trampar på ett och samma ställe, och kommer inte härifrån. Vad ska man göra? Vad ska man ta sig till? Klockan tickar, tiden går, dagar går men inget mer händer. Är det sånt som kallas en ond cirkel? Vilket jag alltid levt i känns det som. Falska människor och grymmhet. Livet är inte lätt. Det blir inte lättare. Tiden läker inte alla sår. När ska man inse det? Man får alltid höra, de blir bättre med tiden. I helvete heller. Varför inte bara säga "tyvärr, de kommer inte bli bättre" Man vill väl inte höra massa lögner?


Alla har väl en dröm? Jag har iallafall det. Men varför, igentligen? De är väl inget att drömmen som kommer gå i uppfyllelse. Men det jag hatar mest, är den "falska masken" Man måste bära, dag ut och dag in. Det är väldigt väldigt jobbigt. Jag tror att alla någon gång satt på sig den, för nån timme, för en dag, eller kanske för några månader. Jag vet att vissa bär den hela livet. Hur gör man för att bli av med den?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards