Alla inlägg den 10 mars 2010

Av sadgirl - 10 mars 2010 14:05

...i backen..

Vissa saker är bara inte okey, man måste vara tillmötesgående. Man kan inte leva hur man vill, som man vill, när man har andra att ta hänsyn till. Ja har blivit lärd att älska mig själv och andra, Men de är svårt att älska sig själv. Ingen i min omgivning vet om denna blogg, och så kommer de förbli. Eftersom jag vill ha någonstans där jag kan skriva av mig. Det lättaste skulle vara att ha en vän att prata med. Men såna växer inte på träd direkt. och som jag skrivit tidigare, de är inte bara att hitta någon. Jag har just nu sån ångest, men ja vet inte för vad. Jag mår så dåligt att jag skulle kunna spy! 


Jag vill flytta, jag vill skaffa barn, jag vill vara fölovad, jag vill gifta mig. Allt detta vill jag med DIG! Men inget av detta kommer bli av... du vill inte.. de gör så ont i mig, självklart känner vi alla olika, men älskar man någon, borde man väl vilja något utav det där?


Klumpen i magen bara växer, de gör ont i hjärtat, jag vill inte... jag vill inte ha masken på mig nå mer, jag vill må bra, jag orkar inte ha det såhär.


Jag orkar inte..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards